A nyugalom szigete - Hotel Lajta Park ****

Hotel tesztek élménybeszámolók, értékelés

Címlap / Hotel tesztelés

Mosonmagyaróvár, a duna-parti kisváros, nem pezsgő éjszakai élete miatt vált a turisták kedvelt célpontjává, viszont remek lehetőség nyílik itt arra, hogy a város első és eddig egyetlen négycsillagos szállodájában kipihenjék egy túlhajtott hét fáradalmait.

align=left Mi éltünk a kínálkozó lehetőséggel, becsomagoltunk, útra keltünk és felkerestük a Hotel Lajta Parkot, amit az ott töltött napok után nyugodt szívvel ajánlunk másoknak is.

A szálloda honlapján található útvonal-leírás segítségével könnyedén megtaláltuk a Lajta partján, szomorú füzek ölelésében elhelyezkedő házat, melytől a hangulatos kávézókkal, cukrászdákkal, látnivalókkal teli városközpont csak néhány lépésre található. Viszont a természet közelségét is mindvégig éreztük a folyó partján tanyázó vadkacsák hápogásának köszönhetően.

align=left A fogadtatás barátságos, a mindig mosolygó személyzet tagjai készségesen segítettek bármilyen problémával fordultunk is hozzájuk, kérésünkre azonnal – és térítésmentesen – pótolták az olyan otthon felejtett tárgyakat, mint például a fogkefe. De számos más apró figyelmességgel is kedveskedtek, ami különösen kellemessé tette az ott tartózkodást.

A szállodát jó ízléssel rendezték be, színvilága a meleg színeknek köszönhetően vidám, fiatalos, emellett elegáns is.

align=left A szálloda konyhája fantasztikusan jó, régen túljutott a rántott hús szintjén. Étlapján mind a magyar, mind a nemzetközi konyha különlegességei megtalálhatóak. A számunkra összeállított degusztációs menü levette a hosszú percekig tartó válogatás terhét a vállunkról, csupán azt kellett eldöntenünk, hogy az előételként felszolgált fogás – hűvös bevezető fehér bodzahabbal és pirított kaláccsal tálalt rózsaszín libamáj, valamint füstölt kacsamell szeletek padlizsánkrémes baguettel – és a tengeri halnyárssal és aszalt olívabogyóval tálalt olívaolaj leves után a felkínált két főételből – epres-cukkinis bélszínragu erdei magvas palacsintával és roston sült marha java kanári burgonyával – melyiket szeretnénk elfogyasztani. Míg én az utóbbit, párom az előbbi főételt rendelte. Az emlékezetes vacsorát 12 perces csokoládé fondant zárta meggyredukcióval.

align=left A szállodai szoba összehangolt színei, ízléses berendezése és kényelmes ágya gondoskodik arról, hogy a fáradt utazó teljesen ellazulhasson. A személyzet külön figyelmet fordít a gyermekekkel érkező családokra, így a szobában a kisebbeket apró ajándékdoboz, a nagyobbakat társasjátékok várják. Arról, hogy a külvilág mégse legyen teljesen kiszorítva vakációnk alatt, azt az egész házban ingyenesen elérhető wireless internet biztosítja. Az sem gond, ha az ember otthon felejti saját számítógépét, mivel az első emeleten kialakított business sarkot minden vendég térítésmentesen használhatja.

align=left A kellemes hangulatú, rattan bútorokkal berendezett infrakabint, finn szaunát, gőzkabint, sókamrát, jacuzzit és fitness gépeket magában foglaló wellness részleg vendégkörét főként üzletemberek és a fogászati kezelésekről hazatérő páciensek alkotják – tudtuk meg Husz Szilviától, a szálloda igazgatónőjétől. Itt hát-, teljes test-, talp- és lávaköves masszázsból választhatnak a vendégek. Mi ezt is kipróbálhattuk; 50 percet töltöttünk a lágy fényekkel megvilágított, halk zenével még kellemesebbé varázsolt masszázshelyiségben egy ügyes masszőr hölgy társaságában. De még több kényeztetést és különböző szépészeti szolgáltatásokat is igénybe vehetünk a szállodával együttműködő szépségszalonban.

A házon kívül rengeteg programlehetőség kínálkozik a Szigetköz hangulatos falvaiban: sétahajózhatunk Halászi közelében a Mosoni-Dunán, lovagolhatunk Dunakilitiben vagy Dunaszigeten; ha elég edzettnek érezzük magunkat, kerékpározhatunk a szállodában bérelt kerékpárokon a Győrig kiépített kerékpárúton. A vízpart gyönyörű, a növény- és állatvilág rendkívül gazdag, így biztosak lehetünk benne, hogy látunk majd vadkacsát, szárcsát, vízicsibét, kormoránt vagy esetleg kócsagot.

align=left A városlátogatások, shoppingtúrák kedvelőinek rengeteg élmény és látnivalót kínál az alig 50 percre található osztrák és az alig 30 percre található szlovák főváros. Egyik üzlet a másikat éri Bécs híres bevásárló utcáján, a Mariahilfer Strassén vagy a várostól pár kilométerre található parndorfi Designer Outletben, ahol a 30-70 százalékos árengedmény tényleg nem reklámfogás és hangulatos kávézókban, éttermekben pihenhetjük ki a vásárlás fáradalmait.

Bécs és Pozsony karácsony előtt forralt borral, sült gesztenyével, a méz és a fahéj csalogató illatával, az adventi vásárok kellemes hangulatával várja a látogatókat. Míg részesei a november közepétől karácsonyig tartó vásári forgatagnak, felfedezhetik Mosonmagyaróváron a nyugalom szigetét, a Hotel Lajta Parkot!